27 рок≥в тому в невеликому м≥стечку Ќордхамптоне, що недалеко в≥д —ильверстоуна, компан≥¤ Pipercross почала випускати спортивн≥ пов≥тр¤н≥ ф≥льтри з однойменною назвою. —початку це була продукц≥¤, призначена дл¤ карбюраторних машин.
Ѕлизько 12 рок≥в тому був налагоджений випуск ф≥льтр≥в дл¤ ≥нжекторних систем, оск≥льки на той час вже була ¤сна тенденц≥¤ поступового вимиранн¤ автомоб≥л≥в з карбюраторною системою живленн¤. ” 2001 роц≥ Pipercross звернув увагу на продукц≥ю дл¤ роботи в т¤жких умовах, наприклад, в гонках. “ак ф≥льтрами Pipercross забезпечуютьс¤ машини, що беруть участь в змаганн¤х 24 години Ће-мана, „емп≥онат≥ —в≥ту по рал≥, кубку MGF ≥ в багатьох ≥нших автоспортивних дисципл≥нах, у тому числ≥ ≥ на територ≥њ –ос≥њ. —ьогодн≥ компан≥¤ Pipercross пропонуЇ своњм кл≥Їнтам широкий асортимент ф≥льтруючих елемент≥в дл¤ р≥зних автомоб≥л≥в ≥ р≥зних умов експлуатац≥њ.
‘≤Ћ№“–”ё„»… ћј“≈–≤јЋ
„ому компан≥¤ Pipercross ¤к ф≥льтруючий елемент застосовуЇ вспененний пол≥уретан?
‘≥льтруючий елемент ф≥льтр≥в Pipercross Ї тришаровою конструкц≥Їю з пол≥уретановоњ пористоњ (ком≥рчастою) п≥ни з р≥зним д≥аметром сот≥в, просочену спец≥альною, клейкою речовиною дл¤ утриманн¤ гр¤з≥. ѕричому кожен подальший шар щ≥льн≥ше попереднього. ÷е дозвол¤Ї зробити ф≥льтруючий елемент довгов≥чн≥шим ≥ менш примхлив≥шим в обслуговуванн≥ на в≥дм≥ну в≥д бавовн¤них марлевих ф≥льтр≥в, або в≥д б≥льш деш?вой продукц≥њ крањн третього св≥ту, що застосовуЇ в основ≥ ф≥льтруючого елементу псевдо марлю, а точн≥ше синтепон.
ѕол≥уретанова п≥на созда?тс¤ пут?м х≥м≥чн≥й реакц≥њ керованого вибуху в спец≥альн≥й камер≥ згоранн¤, ¤кий спалюЇ порожнист≥ ст≥нки осередк≥в ≥ созда?т с≥тчастий каркас ф≥льтруючого елементу ≥з строго заданим розм≥ром ф≥льтруючих сот≥в.
÷ей процес, ¤кий розроблений компан≥Їю Pipercross, гарантуЇ, що п≥на складаЇтьс¤ з крих≥тних в≥дкритих осередк≥в строго заданого розм≥ру, ¤к≥ затримують под≥бно до пастки пил ≥ гр¤зь, ≥ забезпечують двигун чистим пов≥тр¤м.
Ћј—»‘≤ ј÷≤я ‘≤Ћ№“–≤¬
”мовно продукц≥ю компан≥њ Pipercross можна розд≥лити на три види.
ѕерший - ф≥льтри, призначен≥ дл¤ зам≥ни штатних елемент≥в. ¬они встановлюютьс¤ в стандартне м≥сце ф≥льтруючоњ коробки, без ¤ких би то не було переробок, ≥ забезпечують максимальний захист двигуна. Ѕезумовно, ф≥льтри - багаторазов≥ ≥ випускаютьс¤ в широкому асортимент≥ дл¤ б≥льшост≥ автомоб≥л≥в.
ƒругою - ≥ндукц≥йн≥ кон≥чн≥ ф≥льтри. јналог≥чн≥ ф≥льтри вже в переб≥гу багатьох рок≥в поставл¤ютьс¤ спортивним командам таких ф≥рм, ¤к TVR, Ford M sport, Mitsubishi Ralli Art, VOLVO, TOYOTA, MG ≥ т.д. онструкц≥¤ з потр≥йною пенообразующей системою практично не впливаЇ на ≥нтенсивн≥сть пов≥тр¤ного потоку ≥ забезпечуЇ найб≥льш ефективну ф≥льтрац≥ю. —пец≥альна форма корпусу орган≥зовуЇ ≥ розпод≥л¤Ї пот≥к особливим чином, за рахунок чого вдаЇтьс¤ "загнати" б≥льшу к≥льк≥сть пов≥тр¤ в систему. р≥м того, ф≥льтри випускаютьс¤ з р≥зним посадочним д≥аметром дл¤ р≥зних моделей автомоб≥л≥в.
“рет≥й вигл¤д представлений останньою розробкою Pipercross - комплектом холодного впусканн¤ Viper ≥ його модиф≥кац≥¤ми. «абортне пов≥тр¤ через спец≥альний патрубок поступаЇ до ф≥льтру, ¤кий аналог≥чний решт≥ розробок (тришаровий пол≥уретановий ф≥льтруючий елемент), але пом≥щений в карбонову оболонку. ќболонка покликана в≥дводити тепло, щоб забезпечити надходженн¤ в двигун максимально охолодженого пов≥тр¤. „им холодн≥ше пов≥тр¤, тим б≥льше у нього маса ≥ щ≥льн≥сть. ÷е ≥стотно покращуЇ наповненн¤ цил≥ндра ≥ зрештою зб≥льшуЇ потужн≥сть. р≥м того, ф≥льтри збер≥гають привабливий зовн≥шн≥й вигл¤д нав≥ть п≥сл¤ тривалоњ експлуатац≥њ.
ƒжерело: gt-bazar.ru